Äijien kotitreenistartti - verkkovalmennus

Ammattilaisten suunnittelema treeniohjelma tavalliselle miehelle, joka haluaa treenata tai aloittaa treenaamisen helposti juuri siellä missä on.

Treenit voi tehdä kotona, mökillä tai vaikka matkoilla, etkä tarvitse mitään välineitä.

Lue eteenpäin jos haluat tehdä kotonasi jotain sellaista, mikä toimii, vaikka sinulla ei ole aikaa asua kuntosalilla kuutta kertaa viikossa

Moi! Olen hyvinvoinnin ja ravinnon ammattilainen Teemu Eloranta. Olen perheenisä, ravintoterapeutti ja valmentaja.

Urani aikana olen valmentanut yli 20 000 ihmistä aina suomenmestareista ihan tavallisiin ihmisiin. Onpa minut valittu myös vuoden fitnessvalmentajaksi taannoin. Tiedän miltä erilaiset ruokavaliot ja treeniohjelmat näyttävät riippumatta siitä, millä tasolla hommaa tehdään.

Huomasinkin, että Suomesta ei oikein löydy normaalille miehelle suunniteltua treeniohjelmaa, jonka voisi tehdä kotona.

Siis treeniohjelmiahan löytyy kyllä. On olemassa monenlaista aamusprinttiä, näyttäviä käsilläseisontapunnerruksia, vatsatreeniä ja punttien heiluttelua. Mutta jos ikää on kertynyt ja on ollut vähän muutakin tekemistä, kaikenlainen ”treenihifistely” tai salilla asuminen voi tuntua hiukan epärealistiselta.

Tai ainakaan kuntosali ei ole se paikka, josta tekisi mieli lähteä liikkeelle.

Äijien kotitreenistartti -valmennuksessa pistetään ensin kotona liikunnallinen pohja kuntoon ja vasta sitten lähdetään lisäämään rasitusta. Jos lähdetään nuoruuden innolla painamaan lenkkipolulle, niin siinä ei mene kuin paikat paskaksi.

En pakota sinua salille tekemään mitä ihmeellisimpiä liikkeitä, jotka vievät ikuisuuden tai diettaamaan niukalla ruoalla, joka vetää sängyn pohjalle ensimmäisen viikon jälkeen.

Sen sijaan keskityt tekemään ytimekkäitä treenejä turvallisesti kotona. Tämä on hyvin yksinkertaista ja siksi niin tehokasta.

Jos tunnistat itsesi näistä asioista, Äijien treenistartti sopii juuri sinulle

Lähde mukaan treenaamaan helposti juuri siellä missä olet ja nauti kesästä virkeänä ja sporttisena. Varaa paikkasi mukaan nyt ja saat kaikki materiaalit heti käyttöösi!

Etuhinta voimassa vain 29.5. saakka, joten toimi nyt.

Tämän kaiken saat valmennuksesta...

Kun varaat paikkasi mukaan, saat henkilökohtaiset tunnukset suljetulle valmennusalustalle ja pääset heti materiaalien pariin. 

Voit käydä valmennuksen omassa tahdissa läpi. Valmennuksen materiaalit ovat käytössäsi ikuisesti, joten ehdit kerrata ja käydä kaiken läpi niin usein kuin haluat.

Valmennus on suunniteltu niin, että pysyt varmasti mukana joka hetki. Voit vain seurata ohjeita. Lisäksi valmentajat ovat mukana Facebookissa päivittäin vastaamassa kysymyksiin.

Luotamme ja uskomme valmennukseen niin paljon, että saat 100% tulostakuun

 

Jos treenaat kanssamme kahdeksan viikkoa ja et saa tuloksia, saat rahasi takaisin täysimääräisenä.

Lähetät meille vain sähköpostia ja palautamme rahasi ilman turhia kysymyksiä tai uteluita. Takuu on voimassa koko valmennuksen ajan.

Mikäli et ole tyytyväinen ja maksoit työnantajan tarjoamalla verottomalla edulla, jota ei voi palauttaa rahana takaisin (kuten Smartum, Edenred tai ePassi), tarjoamme vaihto-oikeuden toiseen valmennukseemme.

8 viikkoa -yrityksen takana on yrityksemme 8viikkoa OY (2922130-9), jonka kautta valmennamme myös suomalaisia huippusuorittajia.

Tästä sinä maksat osallistuessasi...ja tämän kaiken tarkalleen saat

Haluaisitko nauttia kesästä, niin ettei kaljamaha pursua paidan sisältä eikä housut kiristä?

Haluaisitko osallistua aktiivisempiin rientoihin ja menoihin tai leikkiä lasten kanssa ilman, että henki salpaantuu muutaman minuutin jälkeen?

Olisiko mukavampaa seistä ryhti suorassa ja kohdata elämän tarjoamat haasteet hymyillen?

Enää tavoitteesi ei tarvitse karata kauemmaksi, vaan yhdellä päätöksellä lähteä mukaan tähän valmennukseen voit tehdä niistä totta.

Paketoimme tähän valmennukseen kolmen valmentajan osaamisen, jonka saat miehille suunnattuna valmennuksena. Jos ostaisit tämän valmennuksen yhdeltä meistä henkilökohtaisena valmennuksena, sen hinta olisi huomattavasti enemmän kuin nyt verkkovalmennuksena.

KOTITREENIOHJELMA (Arvo 395€)

Voit valita treenaatko 3 vai 4 kertaa viikossa. Yksi treeni vie vain 20min. Saat jokaisesta liikkeestä hyvin selkeät ohjevideot, joissa näytetään kuinka liike tehdään turvallisesti oikein.

AMMATTIVALMENTAJAN TUKI JA APU (Arvo 600€)

Koko valmennuksen ajan mukana on valmentajasi Teemu Eloranta, jotka on suljetussa ryhmässä vastaamassa kysymyksiisi, sekä tukemassa sinua koko valmennuksen ajan. Jos pyytäisit meiltä vastaavan valmennuksen henkilökohtaisena valmennuksena, sen hintalappu olisi todellisuudessa vielä paljon suurempi.

BONUS-MATERIAALIT (Arvo 195€)

Tietoa ja vinkkejä ravinnosta, sekä ruoansulatuksesta: Näin syöt treeniä tukevast niin, että rasva palaa. Käydään läpi tarkemmin asioita, joita ihmiset tyrivät keittiön puolella. Miksi tulokset jäävät yleensä saavuttamatta, vaikka treenaisi paljon. Kerromme myös miksi ei välttämättä kannatta yrittää muuttaa koko elämää samaan aikaan, vaan yksi palikka kerrallaan. Ensin treenataan ja sitten opetellaan syömään tai toisinpäin.

YHTEINEN RYHMÄ (Arvo korvaamaton)

Valmennukseen kuuluu suljettu Facebook-ryhmä muiden osallistuneiden kanssa. Pääset vaihtamaan ajatuksia ja fiiliksiä, sekä saat tukea ja tsemppiä. Facebook-ryhmään liittyminen ei ole pakollista, mutta suosittelemme sitä vahvasti.

Jos koko valmennuksen sisällön arvo lasketaan yhteen, se olisi 1190 euroa. 

Mutta et kuitenkaan maksa tätä arvoa, vaan saat valmennuksen hintaan 39€ (norm. 119€)

Valmennuksen koko hinta lisämateriaaleineen on vain 39€ (norm. 119€)

Etuhinta voimassa vain 29.5. saakka, joten toimi nyt.

Saat ammattivalmentajan mukaasi auttamaan ja tukemaan sinua koko 8 viikon ajaksi

TEEMU ELORANTA
Ravintoterapeutti, urheiluhieroja, fitness- ja fysiikkavalmentaja

Olen toiminut valmentajana aktiivisesti vuodesta 2002. Koulutustaustaltani olen ravintoterapeutti ja lisäksi olen erikoistunut suolistosairauksien kanssa painiskelevien ravitsemukseen. Vuosien kokemus erilaisten ihmisten kanssa toimimisesta on tuonut vankan tietopankin ja laajan näkemyksen erilaisista tilanteista liittyen ihmisen hyvinvointiin.

Ihmisen hyvinvointi koostuu monesta eri tekijästä, kuten ruoansulatuksesta, unesta, yleisestä ravitsemuksen tasosta- ja aktiivisuudesta, sekä sisäisestä ajatusmaailmasta. Tämän vuoksi ihmisen laaja-alainen hyvinvointi on ollut aina suurena mielenkiinnon kohteenani ja tärkeässä roolissa myös verkkovalmennuksissamme.

Olemme viime vuosien aikana valmentaneet 8viikkoa.fi -tiimimme kanssa yli 40 000 ihmistä painonpudotuksen suhteen. Tulokset ovat olleet hurjia.

Sitten huomasimme, että tavallisille miehille on tarjolla aika vähän tuotteita. Joten loimme heille ensin ruokavalioon keskittyvän Raskaasta sarjasta keskisarjaan -valmennuksen.

Kun osalla alkoi vyötäröltä vararengas sulamaan ja energia lisääntymään, mietimme, että ehkä he haluaisivat aloittaa treenamisen samalla tavalla.

Järkevästi ja tuloksekkaasti. Kotona. Siitä ajatuksesta syntyi Äijien kotitreenistartti -valmennus.

Valmennus, jossa voidaan käydä läpi asioita mies miehelle. Valmennukseen pystyin myös tuomaan tietoa, joka koskee vain miehiä. Jokainen mies tietää, kun ikää alkaa tulla lisää, kehon toiminta muuttuu. Sitä hidastuu, väsyy ja hormonit toimivat eri tavalla. Onneksi näihin asioihin voi vaikuttaa ja niistä jatkamme valmennuksessa.

Mitä tämä 8 viikkoa kestävä Äijien treenistartti oikein sisältää?

Valmennus kestää 8 viikkoa. Saat tilauksen yhteydessä henkilökohtaiset tunnukset suljettuun valmennusalustaan, josta löydät kaikki materiaalit.

Jos et pysty aloittamaan valmennusta heti, huoli pois, sillä voit käydä valmennuksen myös omassa tahdissa läpi. Valmennuksen materiaalit ovat käytössäsi ikuisesti, joten ehdit kerrata ja käydä niitä läpi niin usein kuin haluat.

Viikko 1: "Kusipäätestin" tekeminen. Peruskunnon rakentaminen voi alkaa!

Tarina testin nimen historiasta. Lähdetään liikkeelle ja kerrotaan miksi tehdään mitä tehdään. Ensimmäiset 3 treeniä.

Viikko 2: Tukilihakset kuntoon: selkä suoraksi ja lantio eteen. Bonuksena ravinto-osuus: syömällä näin varmistat, että tulosta tulee.

Seuraavat 3 treeniä. Bonuksena luento ravinnosta ja sen merkityksestä treenin kannalta. Kuinka vältät tyypillisimmät keittiömokat ja harhaluulot.

Viikko 3: Liikkuvuus ei ole pelkkiä spagaatteja, mutta olisihan ne kengännauhat hyvä saada itse kiinni.

Seuraavat 4 treeniä. Käymme läpi liikkuvuusharjoittelua, josta on käytännön hyötyä. Vältetään pahimmat jumit myös vanhemmalla iällä ja pidetään kroppa toimintakunnossa.

Viikko 4: Viimeinkin voimaa (luulin, ettei tämä treeniohjelma koskaan oikeasti ala).

Osalle miehistä treenaaminen tarkoittaa nimenomaan voiman treenaamista. Ja nyt kun pohja on kunnossa, alamme keskittyä myös siihen siihen. Käymme läpi voimaharjoittelua ja alamme lisäämään treeneihin voimaa. Seuraavat neljä treeniä.

Viikko 5: Syvemmälle voimaharjoitteluun: miksi se on miehelle niin tärkeää.

Lisää jerkkua pakkiin. Seuraavat 4 treeniä.

Viikko 6: Palautuminen ja kevyempi treeniviikko. Kun enemmän ei ole aina parempi ja lihaskin kasvaa levossa.

Miten uni vaikuttaa treeniin? Muutama asia lisää ravinnosta. Näin huollat kehoasi tehokkaasti ja pienellä vaivalla.

Viikko 7: Turvallinen intervallitreeni - miten saada minimiajalla maksimitehot.

Ehkä olet jo kuullu HIIT-tyyppisestä treenistä tai intervallitreenistä? Nyt käymme läpi miten tehdä lyhytkestoista ja kovaa treeniä rikkomatta itseään. Opit miten voit minimiajassa saada maksimitehot irti treenistä. Seuraavat 4-5 treeniä.

Viikko 8: Kuinka tästä eteenpäin? Näistä palikoista oman tavoitteen mukaisen suunnitelman luominen ja kusipäätestin uusiminen.

Oman tavoitteen määrittäminen ja pysyvän motivaation luominen: Mitä oikein haluan? Ulkonäköä? Voimaa? Työssä jaksaminen? Tulevan harjoittelun jaksottaminen. Kehitys ja palautuminen. Kusipäätesti uudelleen ja oman tuloskehityksen kartoittaminen.

8 viikon päästä voit olla täysin uusi mies... energisempi ja voimakkaampi! Lähdetkö mukaan?

Etuhinta voimassa vain 29.5. saakka, joten toimi nyt.

Lue yleisimmät kysymykset ja vastaukset niihin!

Saat liittymisen yhteydessä henkilökohtaiset tunnukset suljettuun valmennusalustaan, josta löydät heti kaikki valmennuksen materiaalit.

Lisäksi valmentajat ovat mukana valmennuksen sisäisessä Facebook-ryhmässä vastaamassa kysymyksiin.

Mitään ei tarvitse tallentaa, sillä tunnukset ja materiaalit ovat käytössäsi niin kauan kuin niitä tarvitset. Valmennuksen materiaalit ovat videoina ja teksteinä. Materiaalit pystyt katsomaan puhelimella, tabletilla tai tietokoneella. Tarvitset vain nettiyhteyden.

Uskallat. Näytämme valmennuksen materiaalivideoissa miten jokainen liike tehdään teknisesti oikein, jotta saat parhaan hyödyn irti ohjelmasta. Liikkeet ovat yksinkertaisia ja helppoja, mutta silti todella toimivia. 

Annamme jokaiselle liikkeelle suoritusvaihtoehtoja, jotta voit valita liikkeestä sen version, joka sopii treenattavan lihasryhmän liikkuvuudelle ja voimatasoille.

Valmentajat ovat myös tukena ja apuna koko valmennuksen ajan, joten autamme jos sinua askarruttaa jokin treeniohjelman liikkeissä tai niiden suoritustekniikassa. 

Ei tarvitse. Jos sinulla on kotonasi matto ja jonkinlaiset kengät joilla voit kävellä, se riittää. Valmennuksen treenit tehdään oman kehon painolla, ilman mitään ylimääräisiä välineitä. 

Riippuu tietysti liikunnasta. Valmennuksen treeniohjelman lähestymistapa on kokonaisvaltainen: kestävyyttä, voimaa ja liikkuvuutta samassa paketissa. Aloitamme treeniohjelman hyvin maltillisesti, koska olemme huomioineet myös ne, jotka eivät ole liikkuneet juuri lainkaan tai liikkumisesta on jo pidempi tovi. Valmennuksen treeniohjelma mahdollistaa sen, että kaikki pääsevät mukaan jatkamaan tai aloittamaan liikunnan.

Eli voit ilman muuta osallistua mukaan, mutta ota huomioon, että olemassa olevaan treeniviikkoosi ilmestyy useita lisätreenejä ja joudut ehkä hieman karsimaan nykytekemisestäsi.

Sinun ei ole pakko muuttaa mitään ruokavaliosi suhteen. Valmennuksessa on tarkoitus luoda tehokas, turvallinen ja toimiva liikuntarutiini, jota voisit ylläpitää myös jatkossa. 

Jos haluat enemmän tuloksia esimerkiksi painonpudotuksen suhteen, myös keittiössä kannattaa miettiä asioita tarkemmin. Käymme valmennuksen aikana läpi ruokavalion merkitystä, mutta suosittelemme, että et ota asiasta stressiä ensimmäisen kahdeksan viikon aikana.

Opetellaan ensin liikkumaan ja kun se toimii, katsotaan myös ruokailu kuntoon.

Usein epäonnistumisten taustalla on sama syy: Yritetään saada nopeita tuloksia, eikä pysyvää elämäntapaa.

Treenibuumi-käyttäytymiseen on yleensä sisäänrakennettu toive siitä, että treenijakson jälkeen voi palata takaisin istumaan sohvalle. Kannattaa kuitenkin kysyä itseltä, miksi tällainen toive on ylipäätään olemassa?

Tässä ei ole kysymys takaisin paluusta. Tavoite on oppia liikkumaan tavalla, jota voi ylläpitää ja katsoa samalla rehellisesti miksi mieli tekisi palata takaisin. Yleensä oman toiminnan taustalta löytyy varsin hyviä syitä.

Olemme muodostamassa uutta suhdetta liikkumiseen. Yhdessä. Järkevästi ja tuloksekkaasti.

Haluamme, että saat mahdollisimman suuren hyödyn ja avun valmennuksesta, joten valmennuksella on täysi tyytyväisyystakuu. Jos siis koet, että valmennus ei tuonut sinulle tuloksia sen aikana, palautamme rahasi. Takuu on voimassa koko valmennuksen ajan.

Voit siis osallistua valmennukseen ilman riskiä.

Mikäli et ole tyytyväinen ja maksoit työnantajan tarjoamalla verottomalla edulla, jota ei voi palauttaa rahana takaisin (kuten Smartum, Edenred tai ePassi), tarjoamme vaihto-oikeuden toiseen valmennukseemme.

Et. Paitsi jos rasvaprosenttisi on jo nyt alhainen.

Tiedätkös, suurin osa näistä netissä myytävistä treenijutuista on melkoista silmänlumetta. Lyödään joku fitnessmalli mainokseen ja väitetään, että sinusta tulee saman näköinen.

Mutta ei tule. Kaikkia meitä ei ole siunattu genetiikalla, mistä saadaan pienellä vaivalla veistettyä adonispatsas. Eikä kaikilla meillä ole aikaa laittaa suurinta osaa ajasta treeniin.

Oikeat tulokset tulee sillä, että aloitat nyt maltillisesti ja jatkat säännöllistä tekemistä. Jos tulee notkahdus, niin palaat takaisin rutiinin pariin.

Sitten kun aikaa on kulunut 3 kuukautta, 6 kuukautta ja 12 kuukautta, niin peilistä vähitellen tuijottaa takaisin ihan eri mies. Tämä 8 viikkoa on startti, jolla laitetaan pohja kuntoon (ja saavutetaan myös tuloksia, älä siitä huoli).

Mutta silti se on vain aloitus, uusi alku. Se millainen mies sinä olet vuoden kuluttua, riippuu siitä, mitä tapahtuu tämän treenijakson jälkeen.

Tee itsestäsi terve, hyväkuntoinen, suorituskykyinen ja energinen versio ja jätä kaikki muu roska toisille. 

Haluatko kysyä vielä jotain ennen tilausta?

Copyright 2022 – 8viikkoa OY – All Rights Reserved