Ravintovalmennukset

Ravintovalmennukset

8 viikon Startti - itseopiskelu

8 viikon Startti on yksinkertainen ruokavaliovalmennus, jonka aikana poltetaan turvallisesti ja tehokkaasti jopa yli 10 kg rasvaa.

Valmennus sopii sinulle jos et halua enää kokeilla jojo-dieettejä, suuriin liikuntamääriin, lisäravinteisiin tai ateriankorvikkeisiin perustuvia valmennuksia. Jos haluat pudottaa painoa ja pitää sen poissa – kokeilla jotain sellaista, mikä oikeasti toimii.

Voit odottaa saavasi toimivia työkaluja sekä henkiseen, että fyysiseen hyvinvointiin. Ne yhdessä tuovat painonpudotukseen uudenlaisen, tehokkaan ja tasapainoisen lähestymistavan.

Valmennukseen on osallistunut jo yli 30 000 osallistujaa!

Ps. Seuraava 8 viikon Startin yhteislähtö on Tammikuun alussa!

Ketogeeninen valmennus

Syvennä tietämystäsi ravinnosta ja siirry hallitusti ketogeeniseen ruokavalioon ravintovalmentaja Sami Sundvikin opastuksessa.

8 viikon valmennuksen aikana siirrytään ketogeeniseen ruokavalioon asteittain riippuen siitä, miten syöt juuri nyt. Ohjeistuksella noudatat ketogeenistä ruokavaliota ennen kaikkea oikein – saat syödä vapaasti kaikista ravintorikkaimpia ruoka-aineita, joten voitkin yllättyä miten monipuolinen ja herkullinen ketogeeninen ruokavalio voi olla.

Valmennuksen aikana opit ketogeenisen ruokavalion ja elämäntavan, sekä lisäksi liikunnan ketogeenisellä ruokavaliolla. Koet ruokavalion lukuisat eri hyödyt ja saat kattavan ohjeistuksen, sekä ymmärryksen siitä, mitä tehdään ja miksi.

Aktiiviliikkujan ravintovalmennus

4 viikon ravintovalmennus aktiiviselle liikkujalle, joka haluaa pudottaa painoa tai kiristää rasvaprosenttia liikuntaharrastuksiensa ohessa tai parantaa omaa suorituskykyä niissä lajeissa mitä harrastaa.

Valmennuksessa laitetaan ravintoasiat kerralla kuntoon tukemaan omaa lajiharrastusta ja hyvinvointia. Saat vastauksia niihin mieltä askarruttaviin kysymyksiin ravinnosta, joihin ei ole vielä löytynyt selkeyttä. Valmennus antaa apua arjessa jaksamiseen ja palautumiseen muidenkin rasitteiden keskellä.

Koko valmennuksen ajan sinulla on ammattilaisten ja kanssaliikkujien tuki: apunasi ovat muut ryhmäläiset ja kolme hyvinvoinnin ja ravinnon ammattilaista.

5 päivän helppo terveyspaasto

Koska paaston terveysvaikutukset ovat lukuisat ja sen avulla pudottaa painoa nopeasti 2-4 kiloa, kehitimme paastoamiseen oman menetelmän. 5 päivän helppo terveyspaasto on turvallinen ja yksinkertainen tapa testata paastoa, ilman ylimääräisiä apuvälineitä.

Paaston aikana syödään yksi ateria ja paastoaikaa jää 23,5 tuntia vuorokauteen.

Kevennä oloasi, nosta energiatasojasi ja pudota muutama kilo esimerkiksi ennen juhlia. Samalla koet paaston lukuisat terveyshyödyt ja voit toistaa paaston uudelleen myöhemminkin, sillä ohjeet jäävät käyttöösi.

7 päivän ravintosuunnitelma

Mitäpä jos tänä kesänä söisi ja joisi kunnolla? Nauttisi lämmöstä ja illanistujaisista ilman ylimääräisiä kiloja? Pysyisi kohtuudessa, ettei syksystä tarvitsisi murehtia.

Kesällä nimittäin voi grillata, nauttia, syödä herkullisia ruokia ja halutessaan juoda alkoholijuomia ilman lisäkiloja puntarissa fiksumpien valintojen avulla. Tämä kaikki onnistuu ravintoammattilaisten ja ammattikokin laatimalla 7 päivän ravintosuunnitelmalla.

Ravintosuunnitelmaa voi noudattaa viikon, kuukauden tai vaikka koko loppuvuoden.

Ota yhteyttä

ASIAKASPALVELU JA USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET
Seuraa ja pidä yhteyttä myös somessa!

Copyright 2018 – Urheilijan ravintovalmennus Oy – All Rights Reserved

{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}