Treenivalmennukset

Treenivalmennukset

Oikotiet valmennuksiin

3 viikon toiminnallinen pakaratreeni

3 viikon toiminnallisella pakaratreenillä vähennät selkäkipuja ja treenaat jalkoihin lisää voimaa, pakaroihin pyöreyttä, ryhtiä suoremmaksi.

Pakaratreenillä pidät koko kehon toimintakykyisenä. Aloitat tai jatkat pakaroiden treenaamista niin, että pysyt varmasti mukana – 3 kertaa viikossa riittää!

Samalla lisäät liikkuvuuttasi ja opit tehokkaat treeniliikkeet ja niiden suoritustekniikat – sinun ei tarvitse miettiä miten mikäkin toimii, sillä valmennuksen selkeät ohjevideot opastavat sinua joka hetki. Treenit tehdään tehokkailla vastusnauhoilla, jotka toimitetaan sinulle postitse kotiin.

Fysiojooga

Tällä verkkokurssilla joogaa lähestytään fysioterapeutin vankan ammattitaidon ohjauksessa. Liikkeissä keskitytään kehon liikkuvuuteen ja hengitykseen fysioterapeutillisilla ominaisuuksilla. Liikkeet ovat erityisesti koko kehoa avaavia, eikä mukana ole henkisyyttä, mystiikkaa tai muutakaan monimutkaista.

Kun harjoitteiden lähestymistapa on fysioterapeuttinen, helposti lähestyttävä, sekä jokaiselle sopiva, päästäänkin lähemmäksi sitä, mikä auttaa ennaltaehkäisemään ja vähentämään vammariskejä sekä kiputiloja.

Fysiojoogassa keho ja mieli rauhoittuu, liikkuvuus ja tasapaino lisääntyy sekä aineenvaihdunta nopeutuu.

Toiminnallinen vastusnauhatreeni

Koska liikunnan harrastaminen kuntosalilla ei ole ollut viime aikoina itsestäänselvyys, kotona treenaaminen on kasvattanut suosiotaan. Silti moni kaipaa kuntosalilla tehtävien liikkeiden monipuolisuutta ja tehoa.

Siksi loimme tämän Toiminallisen vastusnauhatreenin, 8 viikon ohjelman lihaskunnon parantamiseen, jossa hyödynnetään vastusnauhoja treenivälineenä. Toiminnallisen vastusnauhatreenin avulla treenaat koko kehon läpi tehokkaasti kotoasi käsin.

Vastusnauhatreenaaminen on perustreenaajalle yhtä tehokasta kuin kuntosalilla käyminen ja salille menemiseen vaadittava aikakin säästyy. Vastusnauhat ovat erittäin kustannustehokkaat, helppokäyttöiset, sekä kulkevat helposti mukana.

Työkalut pysyvään kehonhuoltoon

Yksinkertainen ja kokonaisvaltainen kehonhuolto-ohjelma: selkäranka kuntoon, monipuolista venyttelyä, lisää toimintakykyä ja vähemmän kiputiloja.

Kattava paketti kehonhuoltoharjoituksia, jotka pitäisi löytyä jokaisen arjesta. Yhdistät harjoitukset myös helposti muun harjoittelun yhdeksi tärkeimmäksi osaksi.

Valmennus sopii kaikille ja on vastalääke nykykulttuurin passiivisuudelle: saa elämänlaatusi takaisin tai pidennettyä sitä vuosiksi. Siis täydellinen työkalupakki toimivilla koko kehon harjoituksilla loppuelämän kehonhuoltoon.


4 viikkoa vapaampaan hengittämiseen

Ihminen selviytyy hengissä ilman ravintoa 30 vuorokautta, ilman vettä 3 vuorokautta, mutta ilman hengittämistä ei kovinkaan kauaa.

Hengittäminen on merkittävässä roolissa terveyden takana. Se on huomattavasti tärkeämpää kuin syöminen tai juominen, mutta jostain syystä siihen kiinnitetään vähiten huomiota. Kuitenkin tilanteeseen sopiva hengitys tarjoaa avaimet parempaan terveyteen, mieleen ja suorituskykyyn.

Uniikissa valmennuksessa pyritään löytämään tutkitusti toimivilla harjoituksilla ja metodeilla oikeanlainen hengitys. Hengittämällä oikein, edesautat painonpudotusta, siirryt stressihengityksestä rentouteen ja autat vatsaasi toimimaan optimaalisesti.

3 viikon keskivartalo

Yksinkertainen ja tehokas kotitreeni-ohjelma: opi kuinka treenaat vatsan litteäksi, selkäkivut pois ja ryhdin suoraksi.

Treenit voit yhdistää muun harjoittelun ohelle tai tehdä omana kokonaisuutena. Liikkeet onnistuvat ajasta ja paikasta riippumatta ilman välineitä. Valmennuksen avulla huomioit syvät vatsalihakset, pinnalliset vatsalihakset sekä selkälihakset varmistaen, ettei harjoittelu jää liian yksipuoliseksi.

Keskivartalon treenaaminen ei ole vain pinnallista tai kuulu pelkästään niille, jotka haluavat näkyvän sixpackin. Keskivartalotreeni kuuluu kaikille.

Leidien kotitreenistartti

Leidien kotitreenistartti on 8 viikon valmennus tavalliselle naiselle, joka haluaa treenata tai aloittaa treenaamisen kotoa käsin järkevästi, tuloksekkaasti ja pysyvästi rikkomatta itseään.

Valmennuksen ohjeilla treenaat hyvä olo etusijalla, turvallisesti oikein ajasta ja paikasta riippumatta – ilman ylimääräisiä välineitä. Pysyt varmasti mukana, sillä 20 minuuttia, 3 kertaa viikossa riittää!

Lisäät liikkuvuuttasi ja opit koko kehon tehokkaat treeniliikkeet ja niiden suoritustekniikat. Sinun ei tarvitse miettiä miten mikäkin toimii, sillä valmennuksen selkeät ohjevideot opastavat sinua joka hetki.

Leidien kuntosalitreeni

Selkeä ja tehokas kuntosalivalmennus naisille. 12 viikon aikana kiinteydyt, saat lisää voimaa, sekä opit liikkeiden tehokkaat ja turvalliset suoritustekniikat. Lisäät arkeesi toimintakykyä ja kokonaisvaltaista hyvinvointia.

Saat järkevän treenirutiinin osaksi arkeasi, jolla ylläpidät intoa ja motivaatiota. Saat sporttista olemusta, paukkua pakaroihin ja estät lihasmassan vähenemistä vanhemmalla iällä.

Valmennus on juuri sinua varten, jos kuntosaliharjoittelun aloittaminen tai siellä kehittyminen kiinnostaa. Jos haluat edetä niin, että tulosta tulee, ryhti suoristuu ja paikat pysyvät kunnossa.

Äijien kotitreenistartti

Treenistartissa rakennamme pohjakunnon kovempia liikuntasuorituksia varten kuntoon. Eli valamme perustukset, ettei paikat mene rikki kun lajivalikoimaa laajennetaan.

Tämä sopii erinomaisesti sinulle, jos haluat siirtyä esimerkiksi kuntosalitreenin pariin lähitulevaisuudessa, mutta et ole sitä koskaan harjoittanut aikaisemmin ja haluat varmistaa, että pohjakunto on ensin kunnossa.

Äijien kuntosalitreeni

Selkeä ja järkevä 12 viikon kuntosalivalmennus miehille, joka on kuitenkin kaikkea muuta kuin perinteinen A4 -paperilla oleva treeniohjelma. Valmennuksen aikana opit 
kokonaiskuormituksesta, kuinka mieli ohjaa toimintaa, ruoansulatuksesta, palautumisesta, unesta, ryhdistä, hormonitoiminnasta ja kehonhuollosta.

Saat lisää lihasta, itsekunnioitusta ja parempaa toimintakykyä arkeen. Suunnitelmallista treenaamista kuntosalilla tukee myös ravintosuunnitelman mukainen ruokavalio.

Valmennus on juuri sinua varten, jos kuntosaliharjoittelun aloittaminen tai siellä kehittyminen kiinnostaa. Jos haluat edetä niin, että tulosta tulee, ryhti suoristuu ja paikat pysyvät kunnossa.

Ota yhteyttä

ASIAKASPALVELU JA USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET
Seuraa ja pidä yhteyttä myös somessa!

Copyright 2018 – Urheilijan ravintovalmennus Oy – All Rights Reserved

{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}