UUTTA!

KEVYEMMÄKSI
HELPOSTI JA HYVIN SYÖDEN

UUSI 28 PÄIVÄN ATERIASUUNNITELMA

Onko syömiset lähteneet lapasesta ja haluaisit palata takaisin ruotuun? 

Oletko väsynyt miettimään mitä tänään syötäisiin?  

Haluaisitko, että joku olisi miettinyt sinulle valmiiksi terveelliset ja monipuoliset ateriakokonaisuudet? 

Me olemme koonneet sinulle täysin uuden 28 päivän ateriasuunnitelman uusin reseptein. Nyt ei tarvitse miettiä mitä huomenna syötäisiin, vaan nautit valmiiksi mietittyjä helppoja ja maukkaita aterioita, jotka ammattilainen on suunnitellut. 

Mietimme millä voisimme helpottaa hyvissä ja terveellisissä ruokailutavoissa pysymistä, myös silloin kun arki on kiireistä tai jos lomaansa ei halua käyttää aterioiden suunnitteluun. 

Keksimme, että meillähän on yksi todella suosittu työkalut tähän: 28 päivän ateriasuunnitelma! Halusimme tehdä tästä entistäkin paremman, monipuolisemman ja herkullisemman jatko-osan jo tuttuun kaavaan.

Siksi olemmekin koonneet kymmeniä uusia reseptejä, jotka noudattelevat viikon 6 ohjeistusta, eli sitä millä painonpudotusta ja terveellisiä elämäntapoja on tarkoitus jatkaa. Tämä on siis monipuolisempi ja vapaampi suunnitelma kuin 8 viikon Startissa ollut 28 päivän ateriasuunnitelma. Mukana on mm. hedelmiä ja juureksia. 

Tämä uusi 28 päivän ateriasuunnitelma on tarjolla NYT vain 8 viikon Startin jo käyneille. Halusimme tarjota nimenomaan teille jotain erikoista ja uutta mitä ei saa muualta. 

28 päivän ateriasuunnitelman takana on 8 viikon tiimi. Olemme saaneet runsain mitoin asiakaspalautetta 8 viikon Startin 28 päivän ateriasuunnitelmasta, monet ovat pitäneet siitä todella paljon, mutta myös kehitettävää on ollut. Näiden palautteiden pohjalta olemmekin voineet luoda tästä juuri teidän toiveidenne mukaisen kokonaisuuden. 

Mitä saat kun ostat 28 päivän ateriasuunnitelman nyt?

28 päivän valmiiksi mietityn täydellisen ateriasuunnitelman

Saat täysin uuden ja monipuolisen ateriasuunnitelman, missä jokaiselle päivälle on suunniteltu neljä ravitsevaa ateriaa. Ruuat on kuvattu ja kaikista on hyvät yksityiskohtaiset reseptit. Naisille ja miehille on omat suunnitelmansa.

paljon vinkkejä maustamiseen ja aterioiden muokkaamiseen

Suunnitelmassa on paljon vinkkejä millä voit muokata aterioista juuri sinun makuusi sopivia. Paljon ideoita tuoreiden yrttien hyödyntämiseen. Kaikille liharuuille on myös kasvissyöjän vastineet.

Valmit ostoslistat

Suunnitelmassa on valmiit ostoslistat, jotka voit ottaa mukaan kauppareissulle tai joiden mukaan ostokset on helppoa tilata kotiin.

yli 30 erilaista herkullista ja terveellistä reseptiä

Resepteissä vaihtelevat perinteiset suomalaiset kotiruuat ja maut maailmalta. Kaikki mietittynä 8 viikon Startin mukaisiksi terveellisiksi kokonaisuuksiksi.

Tämä sopii sinulle joka...

Tee nyt syksystäsi kevyempi ja maukkaampi tähän uskomattomaan hintaan

Tilaa nyt ja saat materiaalit itsellesi heti!

Saat 28 päivän ateriasuunnitelman kattavat materiaalit ja pääset aloittamaan saman tien tai sitten kun sinulle parhaiten sopii, koska materiaalit säilyvät sinulla myös 28 päivän jälkeen.

Voit maksaa turvallisesti verkkopankin kautta, maksukorteilla, laskulla sekä osamaksulla. Myös MobilePay ja Masterpass käyvät maksutavoiksi. Ohjeet maksamiseen löydät Kassa -sivulta, kun klikkaat itsesi mukaan. 

Entä se ruoka? Millaisia ruokia ateriasuunnitelma sisältää?

28 päivän ateriasuunnitelman ruuat ovat marketista saatavaa ruokaa, joka on monille tuttua kotiruokaa. Voit itse päättää ruokarytmisi, mutta olemme tehneet suunnitelman neljälle aterialle päivässä. Aterioille on laskettu määrät, mutta varsinaisesti annoskoon voit päättää itse vaihtelemalla esimerkiksi kasvisten määrää. 

Ainekset on ilmoitettu suurilta osin grammoina, mutta ihan millintarkkaa ei annosten laskeminen ole. 

Ruokien määrät perustuvat ihmisen fysiologisiin tarpeisiin, kuten vitamiinien, hiven- ja kivennäisaineiden sekä rasvojen tarpeeseen. 

Ateriasuunnitelmassa on kaikille tuttuja ruokia, mutta myös makuja maailmalta. Mukana on myös leipä-, sämpylä- ja smoothie-reseptejä. 

Olen kasvissyöjä, voinko silti noudattaa ateriasuunnitelmaa?

Kyllä voit. Olemme antaneet kaikille liharuuille ehdotukset kasvisproteiinin lähteestä. 

Minulla on paljon ruokarajoitteita ja allergioita, voinko silti osallistua valmennukseen?

Jos listalla on jotain sinulle sopimatonta, voit korvata sen aina jollain sinulle paremmin sopivalla tai enemmän oman mielesi mukaisella vaihtoehdolla. Olemme myös antaneet ehdotuksia korvaavista tuotteista yleisempien allergisoivien tuotteiden kohdalla. 

Voit myös valita sinulle sopivan tuotteen antamaltamme listalta. Katsot vain mihin kategoriaan välttelemäsi ruoka-aine kuuluu ja valitset mitä tahansa muuta samasta kategoriasta tilalle. Vaihtoehtoja on lukuisia ja me autamme jos tuntuu ettei asia muuten ratkea.

Älä mieti enää, vaan tartu tarjoukseen!

Tilaa nyt ja saat materiaalit itsellesi heti!

Saat 28 päivän ateriasuunnitelman kattavat materiaalit ja pääset aloittamaan saman tien tai sitten kun sinulle parhaiten sopii, koska materiaalit säilyvät sinulla myös 28 päivän jälkeen.

Voit maksaa turvallisesti verkkopankin kautta, maksukorteilla, laskulla sekä osamaksulla. Myös MobilePay ja Masterpass käyvät maksutavoiksi. Ohjeet maksamiseen löydät Kassa -sivulta, kun klikkaat itsesi mukaan. 

Copyright 2022 – 8viikkoa OY – All Rights Reserved