Musta viikko on täällä!

 

Kaikki valmennuksemme nyt - 50%. Käytä kassalla koodia "musta" ja voit hyödyntää tarjoushinnan.

Nyt on oiva tilaisuus hyödyntää käyttämättömät liikuntasetelit tai ostaa itsellesi valmennuksia, joita haluat käydä vaikka tulevaisuudessa (materiaalit säilyvät sinulla ikuisesti).

Tutustu valmennuksiin alapuolelta.

Valmennuksemme ja muut materiaalit (mukana paljon ilmaista sisältöä, mihin kannattaa tutustua)

5 päivän helppo terveyspaasto

Koska paaston terveysvaikutukset ovat lukuisat ja sen avulla pudottaa painoa nopeasti 2-4 kiloa, kehitimme paastoamiseen oman menetelmän. 5 päivän helppo terveyspaasto on turvallinen ja yksinkertainen tapa testata paastoa, ilman ylimääräisiä apuvälineitä.

Paaston aikana syödään yksi ateria ja paastoaikaa jää 23,5 tuntia vuorokauteen.

Kevennä oloasi, nosta energiatasojasi ja pudota muutama kilo ennen pikkujouluja. Samalla koet paaston lukuisat terveyshyödyt ja voit toistaa paaston uudelleen esimerkiksi jouluherkuttelun jälkeen, sillä ohjeet jäävät käyttöösi.

Lue lisää valmennuksesta

8 viikon Startti - Itseopiskeluryhmä

8 viikon Startti on yksinkertainen ruokavaliovalmennus, jonka aikana poltetaan turvallisesti ja tehokkaasti jopa yli 10 kg rasvaa.

Valmennus sopii sinulle jos et halua enää kokeilla jojo-dieettejä, suuriin liikuntamääriin, lisäravinteisiin tai ateriankorvikkeisiin perustuvia valmennuksia. Jos haluat pudottaa painoa ja pitää sen poissa - kokeilla jotain sellaista, mikä oikeasti toimii.

Valmennuksen aikana sinun ei tarvitse kuntoilla tai syödä mitään muuta kuin normaalia, puhdasta ja maukasta ruokaa. Ruoan kanssa ei kituutella, vaan saat syödä tarpeeksi.

Startin on käynyt jo yli 22 000 osallistujaa! Varaamalla paikkasi itseopiskeluryhmästä saat pääsyn materiaaleihin heti ja myös paikan yhteislähdöstä tammikuussa 2021

Lue lisää valmennuksesta

Työkalut pysyvään kehonhuoltoon

Yksinkertainen ja kokonaisvaltainen kehonhuolto-ohjelma: selkäranka kuntoon, monipuolista venyttelyä, lisää toimintakykyä ja vähemmän kiputiloja. Kehonhuoltoharjoituksia, jotka pitäisi löytyä jokaisen arjesta ja jotka yhdistät helposti muun harjoittelun yhdeksi tärkeimmäksi osaksi.

Valmennus sopii kaikille ja on vastalääke nykykulttuurin passiivisuudelle: saa elämänlaatusi takaisin tai pidennettyä sitä vuosiksi. Siis täydellinen työkalupakki toimivilla koko kehon harjoituksilla loppuelämän kehonhuoltoon.

Lue lisää valmennuksesta

4 viikkoa vapaampaan hengittämiseen

Ihminen selviytyy hengissä ilman ravintoa 30 vuorokautta, ilman vettä 3 vuorokautta, mutta kuinka kauan ilman hengittämistä? Ei kovinkaan kauaa.

Hengittäminen on elinehtomme ja merkittävässä roolissa terveyden takana. Se on siis huomattavasti tärkeämpää kuin syöminen tai juominen, mutta jostain syystä siihen kiinnitetään vähiten huomiota. Kuitenkin tilanteeseen sopiva hengitys tarjoaa avaimet parempaan terveyteen, mieleen ja suorituskykyyn.

Uudessa, uniikissa valmennuksessa pyritään löytämään tutkitusti toimivilla harjoituksilla ja metodeilla oikeanlainen hengitys. Nimittäin hengittämällä oikein, edesautat painonpudotusta, siirryt stressihengityksestä rentouteen ja autat vatsaasi toimimaan optimaalisesti.

Lue lisää valmennuksesta

Syö ensin oikein 2 - 75 täysin uutta reseptiä painonhallintaan

75 uutta ja herkullista reseptiä tukemaan painonhallintaa ja edistämään painonpudotusta.

Viisi eri osiota: Aamu- ja iltapalat, Pääruoat, Herkut & lisukkeet, Jouluextra ja Mausteet. Jokaiselle jotakin aina vauvasta vaariin!

Vinkkejä parempaan uneen, jolla vaikutetaan suuresti painonpudotukseen ja uusien pysyvien elämäntapojen luomiseen

Reseptikirjan ensimmäisen osa sai suuren suosion ja sen 1. painos myytiin loppuun hetkessä. Nyt kirja on vihdoin saanut jatkoa ja uusi toinen osa on nyt ennakkomyynnissä!

Lue lisää kirjasta

Syö ensin oikein - 100 parasta reseptiä painonhallintaan

Reseptikirja sisältää 100 helppoa, nopeaa ja herkullista reseptiä tukemaan painonhallintaa ja edistämään painonpudotusta.

4 eri osiota: Vaivattomasti valmista, Salaatit & lisukkeet, Pannaan astetta paremmaksi ja Lempeään herkutteluun. Lukuisia vaihtoehtoja maukkaasta kotiruoasta, parempiin jälkiruokiin, virkistäviin salaatteihin, nopeisiin smoothieihin sekä grilliherkkuihin - jokaiselle jotakin!

Reseptit ovat muokattavissa omaan makuusi ja tilanteeseesi sopivaksi. Ongelmaa ei tuota allergiat tai erityisruokavaliot. Parhaimpien vinkkien avulla oivallat kuinka helppoa ja vaivatonta ruoanlaitto voi olla myös terveellistä (ja maukasta) ruokavaliota noudattaen. 

Lue lisää kirjasta

3 viikon keskivartalo

Yksinkertainen ja tehokas kotitreeni-ohjelma: opi kuinka treenaat vatsan litteäksi, selkäkivut pois ja ryhdin suoraksi.

Treenit voit yhdistää muun harjoittelun ohelle tai tehdä omana kokonaisuutena. Liikkeet onnistuvat ajasta ja paikasta riippumatta ilman välineitä. Valmennuksen avulla huomioit syvät vatsalihakset, pinnalliset vatsalihakset sekä selkälihakset varmistaen, ettei harjoittelu jää liian yksipuoliseksi.

Keskivartalon treenaaminen ei ole vain pinnallista tai kuulu pelkästään niille, jotka haluavat näkyvän sixpackin. Keskivartalotreeni kuuluu kaikille.

Lue lisää valmennuksesta

7 päivän ravintosuunnitelma

Mitäpä jos tänä kesänä söisi ja joisi kunnolla? Nauttisi lämmöstä ja illanistujaisista ilman ylimääräisiä kiloja? Pysyisi kohtuudessa, ettei syksystä tarvitsisi murehtia.

Kesällä nimittäin voi grillata, nauttia, syödä herkullisia ruokia ja halutessaan juoda alkoholijuomia ilman lisäkiloja puntarissa fiksumpien valintojen avulla. Tämä kaikki onnistuu ravintoammattilaisten ja ammattikokin laatimalla 7-päivän ravintosuunnitelmalla.

Ravintosuunnitelmaa voi noudattaa viikon, kuukauden tai vaikka koko loppuvuoden.

Lue lisää valmennuksesta

Erityisesti naisille suunnatut valmennuksemme, jotka huomioivat erityisesti naisten tarpeet

Leidien kotitreenistartti

Leidien kotitreenistartti on 8 viikon valmennus tavalliselle naiselle, joka haluaa treenata tai aloittaa treenaamisen kotoa käsin järkevästi, tuloksekkaasti ja pysyvästi rikkomatta itseään.

Valmennuksen ohjeilla treenaat hyvä olo etusijalla, turvallisesti oikein ajasta ja paikasta riippumatta - ilman ylimääräisiä välineitä. Pysyt varmasti mukana, sillä 20 minuuttia, 3 kertaa viikossa riittää!

Lisäät liikkuvuuttasi ja opit koko kehon tehokkaat treeniliikkeet ja niiden suoritustekniikat. Sinun ei tarvitse miettiä miten mikäkin toimii, sillä valmennuksen selkeät ohjevideot opastavat sinua joka hetki.

Lue lisää valmennuksesta

Erityisesti miehille suunnatut valmennuksemme, jotka huomioivat esimerkiksi erilaisen hormonitoiminnan

Äijien kuntosalitreeni

Jos olet mies ja kuntosalilla kolistelu kiinnostaa, tämä valmennus on sinua varten. Varsinkin jos haluat edetä asian kanssa niin, että tulosta tulee, ryhti suoristuu ja paikat eivät hajoa.

Silloin 12 viikkoa kestävä Äijien kuntosalitreeni -verkkokurssi on sinua varten.

Lue lisää valmennuksesta

Ilmaisia hyviä juttuja, joiden parissa voit tutustua meihin ja muihin hyviin tyyppeihin

Seuraavat 8 viikkoa - uutiskirjejulkaisu

Valmentajien parhaat, sekä ajankohtaiset vinkit ja ajatukset, jotka auttavat sinua eteenpäin muutoksessa. Lue kaikki ilmaiseksi täältä!

Lue lisää uutiskirjeitä

Nuku kuin murmeli -unihaaste

Ilmaisen Nuku kuin murmeli -unihaasteen aikana treenaat nukkumista ammattilaisten avulla. Saat uneen liittyvää tietoa, vinkkejä, haasteita ja harjoituksia. Tuet painonhallintaa ja hyvinvointiasi laittamalla unen kuntoon.

Unihaaste on tehty yhteistyössä 8viikkoa.fi, Tempurin ja nukkumisergonomia.fi:n kanssa.

4 viikon ajan saat kaikki materiaalit ilmaiseksi suoraan sähköpostiisi. Lähde mukaan murmeleiden joukkoon ja kutsu ystäväsikin mukaan nukkumaan!

Lue lisää valmennuksesta

Ilmainen ravintolisävalmennus

Sami Sundvikin ja Teemu Elorannan valmennus koskien olennaisimpia asioita terveyttä tukevista lisäravinteista.

15 minuutin pikavalmennuksen aikana opit miksi niitä ei tarvitse käyttää painonpudotusta varten. Miten hyötyä niistä on yleisterveyteen ja mihin laatuseikkoihin kannattaa kiinnittää huomiota.

Mitkä ovat ne lisäravinteet, jotka olisi hyvä löytyä kotoa?

Lue lisää valmennuksesta

Sami Sundvikin haastattelussa lääkäri Olli Sovijärvi (ilmainen)

Mikä on suomalaisten ravitsemuksen tilanne ja mitä sille voisi tehdä? (haastattelun kesto 38 min)

    • Voiko ravinnon avulla harjoittaa ennaltaehkäisevää terveydenhoitoa, niin ettei lääkärin vastaanotolle tarvitsi päätyä niin usein?
    • Mitä puutostiloja ihmisillä tyypillisesti voi olla ja miten ne vaikuttavat?
    • Miten voi ottaa selville mikä tilanne omassa elimistössä on?
KATSO HAASTATTELU TÄSTÄ

Sami Sundvikin haastattelussa lääkäri Olli Sovijärvi: Vatsa kuntoon (ilmainen)

Millä keinoilla voit parantaa suoliston kuntoa ja sitä kautta koko terveyttä? (haastattelun kesto 28 min)

    • Mihin kaikkeen suoliston kunto vaikuttaa?
    • Mitkä ovat tyypillisimpiä vääriä uskomuksia suoliston kunnon ylläpidossa?
    • Miten suoliston huonoa kuntoa voi parantaa helposti?
    • Millaiset ruoka-aineet auttavat suolistoa, mitkä voivat pahentaa tilannetta?
KATSO HAASTATTELU TÄSTÄ

Sami Sundvikin haastattelussa TEEMU SYRJÄLÄ (ilmainen)

Teemu Syrjälä on mies, jolle luonto, luonnonmukaisuus, sekä rakkaus tekemiseen ja ilmentämiseen on elämäntyö ja jonka suositut Miesten viikonloput ovat aina täynnä. Kaiken pääpainona on ihmisen kokonaisvaltainen hyvinvointi.

Haastattelussa aiheet vaihtelevat onnellisuudesta liikkumiseen, ihmisyyteen ja elämään laajemminkin. Lue myös Teemun uudesta verkkokurssista Tie kokonaiseksi mieheksi, joka on alkusysäys sille, että miehet lähtevät yhteiselle matkalle opettelemaan sitä, mitä tarkoittaa olla aikuinen, onnellinen, rento, voimakas, seksielämäänsä ja uraansa erittäin tyytyväinen mies vuonna 2020.

KATSO HAASTATTELU TÄSTÄ

Mitä asiakkaamme ovat sanoneet meistä?

Elokuussa 2019 osallistuin valmennukseen ja voin kyllä suositella vahvasti. 8 viikon tavoite oli painonpudotuksen lisäksi terveellisten elämäntavan ja ruokailutottumusten muuttaminen.
Ensimmäiset viikot toki vaativat itseltä, mutta homma on kyllä sen arvoinen. Valmennuksen aikana oppii aivan uusia asioita ravinnosta ja siitä miksi syödään mitäkin. Vanhaan ”hiilarimättöön” ei ole ainakin meidän perheessä paluuta.


Diabeetikkomieheni on saanut verensokerinsa huomattavasti paremmin hallintaan ja itsellä on närästykset ja muut vatsavaivat hävinneet täysin. Painoa on pudonnut kahdelta aikuiselta yhteensä tähän mennessä n.20 kiloa. Olo on hieno ja tämä ruokavalio tulee olemaan meillä käytössä loppuelämän. Kiitos valmentajille, olette ihan huippupoikia!

Päivi Suurhasko

Hyvä tiimi vetämässä elämäntapamuutosta ja huomioi kokonaisvaltaisesti muutoksen!

Hilkka Santala

Olin mukana Raskaasta sarjasta keskisarjaan -valmennuksessa. Aivan loistava setti: ohjeet ja videot selkeät. Itse olen ollut aktiivinen jojo-laihduttaja koko aikuisikäni, nyt hieman yli 50-kymppisenä löytyi minulle sopiva kokonaisuus! Toimii erittäin hyvin, kun noudattaa ohjeita, ei mitään kummallista ja erittäin helppo toteuttaa ja noudattaa. 8 viikon aikana 8 kg pois ja vyötäröstä 11 cm, jatkan ohjeilla painonpudotusta edelleen koska tämä on niin helppoa ja vaivatonta!

Mika Suomalainen

Täyden kympin valmennus! Selkeät ohjeet, ei ”pakkoruokia”. Laihtumisen lisäksi opettaa uutta mm. suhtautumisesta ruokaan ja jopa itseensä. Tulokset näkyy, ja PYSYY! Sovellettavissa ihan jokaiselle. Yksinkertaisesti parasta ikinä!

Suvi Vallentin

Asiakaspalautteita

Jos tahdot kuulla tarkemmin, mitä ihmiset ovat kertoneet 8 viikon Startista, lue täältä palautteita, jotka on jätetty valmennuksen päätyttyä.

LUE PALAUTTEITA

VALMENTAJAT

Liikunnan, hyvinvoinnin ja ravinnon ammattilaisina olemme yhdistäneet valmennuksiimme vuosien kokemuksen ja parhaan osaamisemme luodaksemme jotain sellaista, mikä oikeasti toimii.

LUE VALMENTAJISTA

Haluatko pysyvän hyvän olon ilman liikuntaa tai dieettejä?

Opi polttamaan rasvaa tehokkaasti ja pitämään kilot kurissa. Ei enää jojo-dieettejä tai turhia pilleripurkkeja vaan toimiva metodi, joka muuttaa kehosi rasvanpolttokoneeksi.

KYLLÄ, HALUAN OPPIA